Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Sanna Persson - 7 juli 2013 11:55

Hej och godmorgon! 

Idag har det varit en slö morgon för min del. 

Igår var vi och grillade på kvällen hos svärföräldrarna, mysigt värre :) 


I rummet där själva magin sker, det vill säga sovrummet är det ljusstakar fyndade på loppis och hemmasydda kuddar som ger den mysiga stämningen. 


Vår säng har vi köpt på ikea och är verkligen nöjda! Den har en speciell gammaldags touch som vi älskar! Tygerna till kuddarna har jag köpt på en secondhandbutik i oskarshamn ör bara 60 kr alltså två stycken kuddar för 60 kr! ett klipp enligt mig!  


På våra nattduksbord har vi varsin ram kallad "virserum" det var mannen i lägenheten som valde dom, undra varför?;) 

Krukorna/pokalerna har jag köpt på vår lilla blomsterbutik här i virserum och ljusstakarna är som sagt ifrån loppisar och olika secondhandbutiker :) 

 

Kram 

 

             



Presentation

Hejsan! Mitt namn är Sanna och i denna blogg kommer ni följa min vardag och min flytt som börjar närma sig från en liten trång 1:a till en stor rymlig 4:a tillsammans med min pojkvän. Hope you enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards