Alla inlägg under februari 2013

Av Sanna Persson - 28 februari 2013 16:49

Idag har jag gjort ytterligare några kuddar av gammla lakan och ett virkat band!
Och de är ju så underbart väder ute så jag vet inte vad! Det va solglasögon på när jag satt vid symaskinen för att kunna se något i all sol :)
Just nu ligger jag i sängen och njuter och kollar ut på sommarhimmeln och solen som skiner in i fönstret!:)
Kram

Av Sanna Persson - 27 februari 2013 19:33

Idag har jag varit i Kalmar på sjukhuset och gjort ett sömn-eeg vilket gick bra!
Och såklart gick jag i lite affärer när jag ändå var där. Jag hittade denna fina lampakärm på rusta för bara 79 kr!!
Var bara tvungen att köpa den :) så den fick ta plats på en gammal golvlampfot i det tomma hörnet bredvid tvn.
Förra gången jag var i Kalmar köpte jag en likadan fast till en bordslampa så det kommer bli superbra i den nya lägenheten!:)
Godnatt kram.

Av Sanna Persson - 25 februari 2013 20:24

Just nu är det slökväll hemma hos oss framför familjen annorlunda.
Och såklart har vi lite mys med tända ljus!
På bilderna ser ni "garderobsväggen" med mitt buddah huvud och en ljuslykta från www.ilva.se , en tavelram som jag fått från farmor och farfars gamla hus på byrån och den vita lampan (årstid) från ikea :)
Kram!

Av Sanna Persson - 24 februari 2013 20:00

Idag har jag varit hos min underbara syster ( www.clarashempabyvagen.blogspot.com ) som den 21 Februari kl 21:15 fick en liten flicka.
Glädjen är enorm!
Hihi.
Kram

Av Sanna Persson - 24 februari 2013 19:55

Nu har jag precis haft söndagsstädning! Och väntar på att Familjen Holstein-Gottorp ska börja.
Här är några bilder på vår lilla hall, kristallkronan är från www.ilva.se och det är också ramen och ljuslyktan.

Kram!

Av Sanna Persson - 24 februari 2013 08:23

Igår spenderades ett par timmar på ikea!
Det blev en sängstomme! Äntligen.
Har haft madrasserna på små ben eftersom min lägenhet är för trång för en pampig sängstomme så nu blir jag ännu med sugen på att flytta. Hihi.
Kram

Av Sanna Persson - 23 februari 2013 08:37

Idag är det mys framför tvn hos oss!
Med en "ljusvas" från ikea. Dom är så fina! Tycker jag iallafall ;)
Senare kanske det bär av mot ikea och kanske lite födelsedagsfika:)
Kram!

Av Sanna Persson - 20 februari 2013 14:50

Hej på er!
Just nu sitter jag och letar lite inspirations bloggar, helst lantlig stil men allt som handlar om hem går bra! Ni får gärna tipsa om ni vet någon/några.

Som jag sagt är min största inspirationskälla min systers blogg. Så ta gärna en titt!
Www.clarashempabyvagen.blogspot.se
Här kommer en bild på min systers fina hus!

Presentation

Hejsan! Mitt namn är Sanna och i denna blogg kommer ni följa min vardag och min flytt som börjar närma sig från en liten trång 1:a till en stor rymlig 4:a tillsammans med min pojkvän. Hope you enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards