Alla inlägg under mars 2013

Av Sanna Persson - 27 mars 2013 21:03

Hejsan!
Idag och ikväll har jag varit ute hos mamma. Jag har bland annat hunnit måla ett till litet bord. Vitt såklart ;)
Och så har jag hunnit vara barnvakt ett par timmar åt lilla Valter!
I förrgår fick vi nycklarna till vår nya underbara lägenhet. Då blev det ett litet rus dit för att sätta upp gardiner. Hihi.
Och imon ska vi också dit förhoppningsvis :) så skönt att få börja och pyssla lite där! Vi ska köra ner lite möbler dit i helgen med som står och dammar hemma hos mamma:)

Här kommer en bild på det lilla bordet jag målade sen en bild på ett par andra bord som jag målat tidigare, vårt rektangulära soffbord och ett annat runt större bord och en på lilla Valter :)
Kram och Godnatt.

Av Sanna Persson - 24 mars 2013 15:43

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, jag har varit sjuk en hel vecka med influensa så har inte orkat göra något hemma.. Men idag så fick jag ett par bord målade med grundfärg så det känns skönt!
Igår var jag på ikea och köpte in gardiner och lampor till nya lägenheten med min lilla älskling :)
Känns såååå skönt att det är så nära nu till flytten!:)
Kram.

Av Sanna Persson - 14 mars 2013 17:22

I eftermiddag och jag planterat lite och fixat! Jag hann också med och baka en kladdkaka till nissen kom hem från jobbet så det blev en populär överraskning:)
Här har ni en bild på en liten blomma jag köpte för 15 kronor på krysset. Som jag satte i ett vinglas med ett sött spetsband runt och lite prydnads stenar i :)
Kram!

Av Sanna Persson - 10 mars 2013 20:30

Idag när jag kom in på Konsum hittade jag supersöta vårblommor!!
Jag var bara tvungen att köpa dom. Hihi.
Här kommer lite bilder på dagens plantering ;)
Godnatt kram

Av Sanna Persson - 9 mars 2013 22:14

Igår var det en underbar dag i frenillas bod!
Det blev en hel del småsaker och en god fika!
Här är en bild på en liten söt värmeljushållare som tog sin plats på brickan på soffbordet.
Kram!

Av Sanna Persson - 7 mars 2013 18:47

Hej. Dom senaste dagarna har jag varit väldigt trött.. Det kanske ni märkt på uppdateringen?
Jag har lagt mig runt 8 på kvällen och sovit till 7 på morgonen.
Men här kommer en bild på den underbara vårsolen och rejält utslagna tulpaner på köksbordet :)
Jag hann också med en kvällspromenad!
Nu ska jag äta lite mat och sedan sega i soffan.
Och imorgon ska jag och mamma till frenillas bod i skirö och förhoppningsvis får man med lite fint hem då!:)
Kram

Av Sanna Persson - 3 mars 2013 20:50

Idag har jag varit i Växjö på biltema med nissen och sedan har vi varit på lite släktkalas hemma hos hans familj. Ikväll hann jag också med en liten tripp hem till mamma och hämtade ett av dom små borden med svarvade ben som jag målat som just nu står perfekt i vår lilla hall!:) och så gosade jag med den underbara lilla Valter!
Min brors son. Världens underbaraste lilla sötis.

Hoppas alla haft en bra söndag, kram och Godnatt!

Av Sanna Persson - 2 mars 2013 20:21

Hejsansvejsan!
Idag har vädret varit underbart!
Så jag var ute och gick mellan 10 och halv 2, och hann också med en solning i solariet på det med ;)
Ikväll har det varit tacomys hemma hos oss och nu ligger vi och latar oss i soffan.
Här har ni några bilder på min lilla söta lampa i köksfönstret!
Älskar den! Vist, den kanske inte ser så speciell ut men har tagit över den av min bortgångna farmor och farfar så den betyder en del hihi :)

Godnatt kram.

Presentation

Hejsan! Mitt namn är Sanna och i denna blogg kommer ni följa min vardag och min flytt som börjar närma sig från en liten trång 1:a till en stor rymlig 4:a tillsammans med min pojkvän. Hope you enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards