Alla inlägg under februari 2013

Av Sanna Persson - 18 februari 2013 21:11

Idag är bästa tjejkompisen här på besök och ska sova här inatt!
Underbart.
Det firas med nya ljus och en ny bricka från loppis.
Här är en bild från brickan som står på vardagsrumsbordet!:)
Ha det bra, Godnatt!

Av Sanna Persson - 17 februari 2013 20:07

Här kommer en bild på vårt vardagsrumsfönster. Lampan fick jag i julklapp som är köpt på www.ilva.se och passar perfekt och är lagom stora.
Och så märkte jag att bilden på sakerna från loppisar aldrig kom upp så den kommer här med!:)


Kram och hoppas ni haft en bra helg!

Av Sanna Persson - 16 februari 2013 16:39

Hejsan!
Idag är det en slappdag.. Är Påväg till Västervik med pojkvännen och hans kompis för att kolla på bil. Skoj!:)
Jag tänkte slänga upp en bild på veckans loppisfynd!
Ljusstakar, bricka och några lakan med spets på också, perfekt att sy om!;)

Kram.

Av Sanna Persson - 15 februari 2013 11:24

Nu har jag precis diskat klart ett av de största diskbergen som någonsin funnits i denna lägenhet..
Vill ha diskmaskin! Hoppas på att vi kan sätta in det i nya lägenheten..
Men visst är det skönt med den känslan när man äntligen gjort klart och man bara sätter sig och kollar på hur fint det blev?
Det är exakt det jag gör just nu! Hihi.
Här kommer en bild på köket som det ser ut nu!:)

Kram

Av Sanna Persson - 14 februari 2013 22:24

Nu säger jag Godnatt efter att ha varit och köpt blommor till mig själv med pojkvännen med hans pengar.. Haha romantiskt! Då vet man iallafall att man får det man vill ha ;) och myst framför en film.
Det blev en bukett vita tulpaner (står i ett glas sålänge i brist på vasar) och rosor i kruka som passade perfekt i min gräddvita kruka med rosa blommor på.
Hoppas ni haft en bra alla <3 dag!

Kram Godnatt.

Av Sanna Persson - 14 februari 2013 17:48

Nu har jag precis varit hos syster ( www.clarashempabyvagen.blogspot.com ) och fikat! Tårta såhär på alla hjärtans dag. Mums!
Sen sydde jag klart en kudde och började på 2 nya! Super kul.

Kudden på bilden gjorde jag av ett vanligt vitt gammalt lakan och sydde på en gammal rund duk.

Kram

Av Sanna Persson - 14 februari 2013 10:51

Alla hjärtans dag!
Det firas med I love you äpplen, Hello Kitty champagne, ljus och rosor! Mysfaktorn på topp! Synd att nissen jobbar men när han kommer hem på lunch blir det tacos. Vardagslyx!
Kram

Av Sanna Persson - 13 februari 2013 23:12

En sen kväll som denna när man är pigg så sys det lite kuddar hemma hos fröken Persson. Men nu börjar det bli frästande att krypa ner i sängen intill älskling och fortsätta imorgon.
Godnatt kram!

Presentation

Hejsan! Mitt namn är Sanna och i denna blogg kommer ni följa min vardag och min flytt som börjar närma sig från en liten trång 1:a till en stor rymlig 4:a tillsammans med min pojkvän. Hope you enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards