Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Sanna Persson - 7 januari 2014 14:55

I år fick jag en av mina bästa julklappar man någonsin kunde fått som tjej, en ny garderob! 

Som dem flesta tjejerna gillar jag också kläder, såklart. Så en ny garderob var välbehövligt. 

Den är från serien PAX från ikea. Den är 2,4 meter hög och alldeles perfekt. 

Innuti garderoben finner man en hängare för skjortor och blusar, ett hyllplan av glas, en vit låda och i februari kommer det också sättas upp hängare för olika byxor. som sagt perfekt! :)


På glashyllpnanet har jag alla möjliga skönhetsprodukter så som parfymer och olika body butter. 
jag har också krokar p garderobens väggar där jag har mina halsband och så har jag funnit en ny uppgift till min fågelbur, att bevara örhängen! Jag personligen tycker det är en smart idé med tanke på att örhängen är lätt att slarva bort, eller hur??

Så här kommer en bild på fågelburen som blivit en örhängsbur :)

Fler bilder på garderoben kommer senare, det kan jag lova! 


 


/Sanna

Av Sanna Persson - 7 januari 2014 13:29

Hejsan! 

Nu var det ett tag sen jag skrev här inne på bloggen, förlåt för det.

Men jag kan lova att mitt inredningsintresse har inte legat på is, nej icke sa nicke. Jag är inte den som brukar göra så speciellt mycket julpyssel and so on. Men jag har haft lite andra projekt för mig så jag tänkte köra lite inlägg på en del saker som hänt under tiden ni inte fått följa med under "utvecklingen av mitt drömhem" ;) 

 

Lite sent ute men vad är inte mer passande såhär efter jul med en tillbakablick på min egengjorda ljusstake som jag fyndade för 30 kr på loppis som genast fick ett lyft med lite vit färg och röda ljus? eller vår julgran prydd med kulor i fattigmanssilver.

 

Denna fina ljusstake hittade jag på en loppis ett par veckor innan jul, hot or not? ;) 

      

 

 

 

Julgranen 2013! Stjärnan vi hade i toppen förra året hittade jag inte så jag fixade till ett eget litet piff, en rosett av rött sidenband. Jag tycker nästan det ser lite amerikanskt ut? eller vad tycker ni, jag tycker det är kul med lite förändringar i tradiotionerna! 

 

 

 

 

 

/Sanna

 

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Mitt namn är Sanna och i denna blogg kommer ni följa min vardag och min flytt som börjar närma sig från en liten trång 1:a till en stor rymlig 4:a tillsammans med min pojkvän. Hope you enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards